1.Hygiëne
Ik ga zorgvuldig met hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt en elke keer extra ontsmet. Zelf was en ontsmet ik mijn handen voor en na elke behandeling.
Er wordt van de cliënt verwacht dat ook zij zich houden aan de persoonlijke hygiëneregels. Wanneer dit niet gebeurt, behoud ik het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiëne te wensen overlaat.
Vb: Bij ontharingen van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar het salon te komen.
Er wordt niet gerookt in het salon.
2.Annuleren
Annuleren kan tot 24u voor de afspraak volledig kosteloos.
Gebeurt dit minder dan 24u voor de afspraak, wordt er 75% van de behandeling aangerekend.
Wanneer de klant niet opdaagt zonder te verwittigen, wordt het volledige bedrag aangerekend.
Boekingen via Treatwell, dient u zelf online te annuleren!
3.Te laat komen
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.
Gelieve mij telefonisch te verwittigen als u meer dan 10min te laat bent op uw afspraak. Vanaf 20min te laat, vervalt uw afspraak.
Indien hier misbruik van wordt gemaakt, gaat u op de zwarte lijst. 2x op de zwarte lijst, dient u eerst een voorschot te betalen voor u een volgende afspraak kan inplannen.
4.Verplaatsen
U kan een afspraak kosteloos verplaatsen tot 24u voor de afspraak. Binnen de 24u, wordt er 75% van de behandeling aangerekend. U krijgt steeds 24u op voorhand een herinnering via mail of sms.
5.Afspraken maken
Afspraken maken kan telefonisch, via sms/whatsapp, via mail of online te boeken via de website www.lynnbeeldschoon.be.
24u voor uw afspraak, krijgt u een herinnering via mail of sms.
6.Betalingen
In het salon kan u cash betalen, met de bancontact-app of via mobiel overschrijven. Niemand verlaat de zaak zonder eerst het volledige bedrag te hebben betaald. Er is een bank achter de hoek van het salon, kom dus niet onvoorbereid op je afspraak!
7.Cadeaubonnen
In het salon zijn ook cadeaubonnen verkrijgbaar, met een bedrag of behandeling naar keuze.
Bonnen zijn 6 maanden geldig en in geen geval inwisselbaar voor geld.
Graag ook even telefonisch contact opnemen, wanneer het u het beste past om uw bon op te halen. Zo vermijdt u om op een ongepast moment uw bon te komen ophalen.
Wil u een cadeaubon gebruiken? Gelieve uw bon mee te brengen op de dag van de behandeling. Als u uw bon niet bij heeft, dient het volledige bedrag betaald te worden. Indien u uw bon binnen de week nog brengt, krijgt u het betaalde bedrag terug.
8.Klachten
Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit, diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd en worden op een discrete manier behandeld.
Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. U kan altijd een review achterlaten op Google of Treatwell.
9.Privacy & Cookiebeleid
Lees hier ons Privacy & Cookiebeleid